To present our original custom parts, we needed a custom motorcycle. A Kawasaki W650 has been carefully modified to serve this very purpose.

Big old school tires, slightly lowered suspensions and a few frame modifications allowed us to alter the lines just enough. And with the help of a Honda CB500 Four tank, a full stainless steel exhaust, a custom seat and a subtle gloss white / matte bronze paint job, we had the perfect canvas to hold our first parts.

A complete rewiring, blacked-out accessories, aggressive clip-ons and high performance braking components complete this preparation, rounding up a subtle and coherent package, which help us present our work in the best light possible.

Afin de présenter nos pièces originales, il nous fallait un support. Une Kawasaki W650 a été minutieusement préparée à cet effet.

Des pneus ballons, des supensions légèrement abaissées et quelques modifications du cadre nous ont permis d’affiner les lignes. En ajoutant un réservoir de Honda CB500 Four, une ligne complète en inox, une selle sur-mesure et une délicate peinture blanc brillant / bronze mat, nous avions la base parfaite pour nos pièces.

Un recâblage électrique complet, des accessoires peints en noir brillant, des demi-guidons sportifs et des éléments de freinage de haute qualité complètent une préparation subtile et cohérente. Celle-ci nous permet de présenter nos pièces sous leur meilleur jour.